måndag 14 maj 2012

Lite måndagsfärg

Lite färg så här på måndag morgon

6 kommentarer:

Laura~Pretty Pix sa...

Beautiful soft images!

Ingmarie We sa...

Ja litet färg kan behövas på måndag morgon. Dagen ser ut att bli litet grå här.

Della sa...

Läckert!

Sanna sa...

Vet inte varför men jag fick toner av gamla ABBA-låtar i huvudet.

" Friday night and the lights are low, looking for a place to go, where they play the right music, getting in the swing.."

Å det är måndag.:) disco hela veckan. Tänk vad dina bilder sätter igång.

Summer night city. :)

Tack för inspiration

Pumita sa...

Tack! Precis vad jag behövde. Den första är extraläcker. :)

Lotta sa...

Vilket läckert collage.Ett sånt gör människan glad.
Jag har också ett inlägg färdigt med röda tulpaner men nu vet i sjutton om jag skall lägga ut det.
Ha det toppen.
Nu skall jag besöka Italien en liten stund.
Kramizzz