tisdagen den 29:e maj 2012

Kvällsol

Har varit lite "down" några dagar.
Strejkande kamera och en sommarförkylning har gjort mig trött.
I kväll lyckades jag hitta lusten till några foton.

Den lilla bergsvallmon sticker ut med sin starka färg i kvällssolen.


Allium blommar snart som vackrast.

Clematisen är en favorit just nu.

Försöker samla lite foton inför sommaren.
Har turen att få visa lite bilder efter midsommar.
Hela juli på Café Magnolia på landet utanför Grästorp.

De två första veckorna blir det Hällekis Säteri.
Spännande med nervöst!
Vad ska jag visa?

9 kommentarer:

Anna smyger in.. sa...

Lite som i en drömtillvaro känns det när jag tittar in här..att hitta det här finliret är det inte vem som helst som kan..lovely..

Aha..så det var lite svårt att orientera sig på banan..mmm jo det kan man säkert tycka..men du bra jobbat där på sista nio..:)

Maria sa...

Åhh vilka drömska och vackra bilder!
Vad kul att du ska ha utställningar! Grattis till dom :)
Ha de gott!

Laura~Pretty Pix sa...

Outstanding images!

Lottas Fotografi sa...

Vad roligt! Du har så många jättefina bilder. Vad svårt att välja! Men det fixar du! ;)

Ska det bara vara svenska sommarbilder? Annars tycker jag du ska ha med några från Afrika och även vinterbilder från Alperna.

Ha en bra dag!
Kram Lotta

Helena sa...

Vad kul att du ska ställa ut! Kan tänka mig att det är supersvårt att välja vilka bilder man ska visa...

Della sa...

Vad roligt! Du vet att jag gillar dina blombilder skarpt. Det är jag säker på att andra också gör. :)

reneesfotoblogg sa...

Strejkande kamera?! Katastrof! Tur man har två annars kunde man väl lika gärna lägga sig ner och .....
Det ska bli jättekul och se dina bilder på Magnolia.
Lite lustigt är det, för jag sonderade terrängen på samma ställe för några månader sedan men fick inte tummen ur för jag är involverad i två permaneneta här i kommunen och har ytterligare på gång till hösten.
Ja just det, vilka ska man ta? Snacka om beslutskramp. Bättre om någon utomstående väljer kanske?
Lycka till under alla omständigheter!

Lotta sa...

Det är väl inga problem.
Du har ju hur mycket bilder som helst Ifrån Italien, Alperna och din fantastiska trädgård plus Afrika och en massa annat.Bara att välja och vraka.
Än ser det lovande ut inför helgen Hoppas vi har turen med oss.
Skit att du känner dig risig.Jag håller tummarna att det ger med sig...
Kramizzz på dig going

Ninnie sa...

Å, va kul! Då måste jag ska ta en tur uppåt Kinnekulle i sommar!
Du är fantastiskt duktig med kameran!