söndag 15 april 2012

Skön helg

Ryktas om snökaos på ostkusten.
Hos mig här på Bästkusten har det varit en riktigt behaglig helg.
Lördags sken solen hela dagen hemma i Lidköping men det var mer regntungt där jag var vid Nääs slott.
Ett favoritställe.

Idag har jag njutit av solen under lite trädgårdsarbete.
OK, en och annan regnskur blev det på eftermiddagen.
Då passade jag på och se ett program på TV om en fantastiskt duktig fotograf från Island.
Ragnar Axelsson, missade ni programmet kan ni se det på Svt-Play,se HÄR!
Han är en otroligt duktig fotograf som har följt de förändrade förutsättningarna till liv i Antartktisk pga klimatförändringarna.
SE DET!

Sjäv är jag lycklig över att mina tulpaner börjar slå ut så smått.





3 kommentarer:

Anna smyger in.. sa...

Åh..du var på rätt sida då..vilka ljuvliga bilder..mmm så mjuka o tjusiga..

Aha ett sevärt program..ska ta mig en titt på det då..

Mmmmm jo du det snökaoset har jag fått känna på..men jag styrde mina steg till Fotografiska..jag gjorde en Najson med andra ord..underbart..du vilket coolt ställe..

Mässan..oj..du...jag är varm i själen nu..

strandskatan sa...

Vilka läckra bilder som andas värme :)
Tack för länken.
Ha en fin dag
Halina

Lotta sa...

Det måste jag kolla Kanske kan man lära sig något.
Ja det är vackert vid Näs herrgård.Vi brukar vara där på vintern Julmarknad hahaha!
Ja det händer väl att vi tar en tur på sommaren också.
bilden är ljuvlig. Likaså dina tulipanare.
Jag har inte hunnit med på sistone ser jag Kungsängsliljan är supervacker fast jag tycker att den är så svår att fota.
Du fixar allt så för dig var det säkert en lätt match.
Kramizzzzz