lördagen den 28:e april 2012

På flykt.......

.........från detta!
Hoppas att ni får en varm och skön vecka här hemma så att det värsta av björkpollen är borta med vinden när jag kommer hem.
Känns trist att gnälla när allt är som vackrast, men vad gör man ?

Synd att missa detta.
Blev inspirerad av en av mina favvo fotobloggar, Karlssons där du hittar fantastiska foton.
Kom på att även jag har ett plommonträd eller snarare buske efter att den gick av får många år sedan.

Imorgon överger jag detta.
Men det är inget synd om mig.
Tjejresa med 7 väninnor till detta!
Tyvärr talas det om mindre bra väder i Italien men man kan inte få allt!
Ha en skön vecka med mycket sol här hemma.
Om det finns någon som kan lära mig att få in foton till bloggen  med Iphonen kan det komma några bilder.
Just nu fixar jag det inte.
Har BloggerAppen men det låser sig vid fotofil hämtningen!

9 kommentarer:

Della sa...

Ha en jättebra resa! Kan inte hjälpa dig med det här med foton från iPhonen. Jag skulle också vilja veta hur man gör.

Lottas Fotografi sa...

Vilken lyxfia du är! Ut och resa nu igen! Avundsjuk? Nej, inte jag inte! ;)
Trevlig resa!
Kram Lotta

reneesfotoblogg sa...

Tusen tack för fina ord!
Åh, vad roligt det låter! ha det jättebra!

Lotta sa...

Hallå där.
Ja det är vissa som säger att de skall ut och maja fast det gör inte jag.
Jag fikar.
Vilka fantastiska bilder Den sista är ju riktigt maffig Vilket djup
ha det nu riktigt gott där nere i pizzalandet.
Njut sjung och var glad. Hoppas ni får ett riktigt bra väder. Det kan komma oväntade högtryck.
Kramizzzz på dig ifrån en som har varit i rabatterna idag och inte kan röra sig nu.

Anna smyger in.. sa...

Mmmmmm det är ju en härlig tid här...men du där...där är det ju bara kärlek att vandra..jag hoppas du nu dokumenterar flitigt o tar mig med på din resa sedan när du är hemma igen.

All lycka på färden från Anna.

strandskatan sa...

Ljuvliga bilder. älskar den första :)

Trevlig resa!
Kram Halina

JoY sa...

Det gör du rätt i att lämna pollen och åka ner till de 5 byarna. Så fantastiskt vackert som det är där, vi tillbringade flera dagar och vandrade meallan byarna i september.
Trevlig resa/Yvonné

Elisabeth sa...

Härliga foton. Våren är underbar!!

Pumita sa...

Hoppas att du har haft det skönt på din resa... eller du kanske är kvar i bella Italia fortfarande? Ser fram emot bilderna! :)