torsdag 1 mars 2012

Mera Dolomiterna





8 kommentarer:

Laura~Pretty Pix sa...

Stunningly beautiful!

Lottas Fotografi sa...

Verkligen älskar bild två med den lilla kyrkan. Ett ställe att gifta sig på i all hemlighet!!
Vilken tur att du inspirerades av mitt hjälmköp. Hade kanske blivit en bula ellr två annars!? ;)
Ha en riktigt trevlig helg!

Della sa...

Ja tack till mera Dolomiterna. :-)

Vitsippan sa...

Hejsan !
Trevligt att få se Dolomiterna, där de bryter kalk till mina tabletter för skelettet.De är svåra att få tag på och så kostar de en hel del.Så jag får nöja mej med Vita Kalk.

Mycket vackra foton.Tack !


Mi

strandskatan sa...

Ojojoj, säger jag bara! Såååå vackert!
Ha en fin helg
här är våååår
UNDERBART!
Kram Halina

annika sa...

Tack för alla underbara bilder! Vilken upplevelse att se solned-och uppgång.

Kram

Randi sa...

Älskar dina vackra vinterbilder!
Önskar dig en riktigt skön helg.
Kram/Randi

Wannabe sa...

Wow. Vilken kyrka och en sådan placering..! till och med jag skulle kunna börja tro på en gud på ett sånt ställe... :-)