söndagen den 26:e februari 2012

Veckans Fototriss - SCHLAGER, GLITTER & GLAMOUR.



"Vita vidder"
"Fångad i en dröm"
"This is My Life"
"Never let it go"


"Bra vibrationer"
"Som en dröm"
"Evighet"


"Som en vind"
"Just nu"
"Det gör ont"
"Dag efter Dag"

Närmare glamour än detta glittrande värld behöver jag inte komma.
Inga juveler, glitter och dyra drycker kan ersätta en dag med skidsafari i alpvärlden som avslutas med en kall öl i solnedgången på 2750 meters höjd.
Övernattning här uppe och ner i pisten först av alla morgonen därpå.
Denna dröm blev sann förra veckan.

Visst känner ni igen låttitlarna?

Denna vecka är det tävling hos HELENA på FOTOTRISS.
I samarbete med Svenska Spel https://svenskaspel.se/?pageid=/bingohar hon ett kanonfint Melodifestivalpaket att tävla ut den här veckan och dessutom har hon en kul bonus till alla åtta som tar sig till final - vad kan väl passa bättre än en Trisslott som vinst i Fototriss?

32 kommentarer:

Per-Anders sa...

Härliga bilder alla tre. Gillar särskilt bilden på ölglaset med de frusna kanterna.

Helena sa...

Men åh så smart tolkat! Bilden med ölglaset får till och med mig att längta till en sån plats :o)

ania sa...

Vilka vackra bilder, särskilt den första som jag fastnade för :)

Lottas Fotografi sa...

Åh underbara bilder!! Där hade jag velat sitta!
Nåja, en solig dag i STORA pulkabacken blev det idag. Fick till och med lite färg i aniktet. Så jag ska inte klaga.
Kram Lotta

Kicki sa...

Riktig bra och annorlunda tolkning med kanonbilder!

Randi sa...

Vilka underbara bilder! Du må tro jag har njuuuutit av alp-bilderna. Jag har tillbringat mycket tid i de där backarna, när jag bodde i Schweiz. Älskar off-pist åkning! Jag är imponerad över att du hann ta så många bilder.
Kram
Randi

Cecilia Artista sa...

Härliga bilder! Jag förstår att du njöt till fullo!
Den första bilden är riktigt skön. Soldyrkare med fin utsikt!

Pysselfarmor sa...

Gud vilka bilder!! Naturen har den bästa glamouren!

Tinezza sa...

Fyndigt fyndigt och härligt vackra foton :)

Eva Trillian sa...

Vilka bilder!
Snyggt tolkat!

Vita Stunder sa...

Mycket vackra bilder!
Gillar främst den andra bilden :)

JoY sa...

Underbar tolkning av Trissen. Vi hade gärna velat varit med där!!

Lasse i Vomma sa...

Så snygg triss, om jag får välja så vinner du.

Gärdsmygen sa...

Snyggt, tjusigt och lockande! Lockande även för mej som inte gillar snö, då förstår du hur bra bilderna är!!

moa; sa...

Den första bilden är helt otrolig! Verkligen snyggt fångat.

photoartbyanna sa...

Hahaha - utmärkt! Originellt och enhetligt - mycket fint :)

Anna smyger in.. sa...

Oj...himmel o heaven..det glittrar verkligen om ditt bidrag..så pass att det kan räcka lååångt om du frågar mig..

SÅ gnistrande vackert o härligt till max..

Linnéa sa...

Störtmysig triss! Du fick ju med det som skulle vara med!
Ha en fin vecka/Linnéa

Lena sa...

Wow! Fyndig triss med kanonfina bilder.

LissenTo sa...

Ser helt ljuvligt ut, skulle gärna åka med på en sådan skidsafari.

Ha en fin vecka. // Lissen

Janne sa...

Vackra bilder, ser god ut den där kalla.

Me and my dark secrets sa...

Åh vad snygg och fantaisfull triss. Bra jobbat!

Anneli - A'la Foto sa...

Mittenbilden är HELT fantastisk!!! Oj vad sugen jag blev på öl dessutom! ;O))

Fia sa...

Underbara bilder! Nu har jag sportlov och jag skulle verkligen vilja stå i en skidbacke just nu!!

madelein - mamma till sex sa...

Oj vad snygga bilder!! Skitbra!

Charlotte/Kreativamamman sa...

Superfina bilder alla tre!!

Marit Johansson sa...

Vilken läcker och smart tolkning, underbara bilder!

Lena Börjesson (Liisanantti) sa...

Vilken bra triss :) Håller tummarna att du är med bland finalisterna.

Kicki sa...

Grattis till finalplatsen! Du får en röst av mig för du "sticker ut"!

Veronica sa...

Jättefina bilder Rajson! Blir sugen på en sådan resa! Lycka till!!! Kram.

Lotta sa...

Vilken otroligt vit snö.Bilden med stolarna är ju sagolik.
Buketten kan du se på min blogg.
Kramizzzzz på dig

Jenny sa...

Riktigt bra triss!