söndagen den 26:e februari 2012

Bildligt Talat

Fler bilder hittar du hos MIMO!

12 kommentarer:

annika sa...

Från Zella Rounda?
annika

Della sa...

Perfekt dag, perfekt ställe. :-)

llhertz sa...

Så grymt vackert!
Baxnar och undrar storögt varför jag aldrig fastnat för snöiga alplandskap.

Pumita sa...

Jag förstår att detta är himmelriket för dig! Och visst, jag uppskattar verkligen din vackra bild men tänk dig: höjdrädsla, inget som helst balanssinne, avskyr snö och kyla... Vad skulle jag där och göra? ;)

Sanna sa...

Du är proffs!!!

Det finns inga ord för dina fotografier. Annat än : Jag vill vara i bilden!!

ha det bäst Sanna

Pumita sa...

Sv: Synd att det var sådan trängsel. Hoppas att det inte förstörde semestern för dig... det lät iaf inte så när jag läste dina andra inlägg och tittade på bilderna. De är super!

Birgitta - foto CHIP sa...

Härlig vintrig bild!

Lottas Fotografi sa...

En gammal tvåstolslift väcker ljuvliga minnen!!! ;)
Underbara foton, ser fram emot fler!
Kram Lotta

JoY sa...

Bilderna får mig verkligen att längta till skidåkning!!
Tack för ditt svar på min blogg. Är dessa bilder tagna med Lumixen?
Ha en fortsatt skön skidåkning.
Hälsn Yvonné

Erik Semlan sa...

Hisnande.
Vilken utsikt, vilken åktur!
Vackert. :-)

Marit Johansson sa...

Så underbart, vackert!

sinneskatten sa...

Det ser ut som du har haft en helt fantastiskt skön semester!