söndag 13 mars 2011

Tema52 - De sju dödssynderna-Vällust



14 kommentarer:

Lotta sa...

Sanslöst vackert!!!!!!
Kramizzzzzz

Nollan sa...

Vällustiga detaljer som ståndare och pistiller kan vara ack så fint. Finurlig tolkning, med en vacker bild. Tekniskt sett också en trevlig bild och jag gillar det kvadratiska formatet.

Halina sa...

Vilka färger!!! Sanslöst vackert!
Mvh Halina

Maria sa...

Det här är så vackert så det är inte klokt!
En alldeles underbar bild!!!
Ha de gott!
Kram

LindaLunda sa...

WOW vilket fotografi!!!!

pudelflicka sa...

Vilken bild!

Maria Berg sa...

Här står den rakt upp i all sin ståtlighet och lite finurlig tolkning av temat.

Underbar bild men just till detta temat behövs nog lite bildtext om man inte vet om vad det skall vara.

Din kollektiv var helt fantastisk, dessa blå ringar - tunnel som leder till att vi alla kommer tillsammans och kan förflytta oss kollektivt. 10 av 10 poäng från mig.

Din snöklocka är helt klockren!
/MB

Jenny sa...

Precis som jag skrev till Anna så tycker jag att det är lustigt att en blomma kan kännas sensuell och sexig men det funkar utan tvekan! Mina tankar leds dock till en gurka och det är kanske inte så jättesexigt, haha!

Vad kan jag säga? En snygg bild som passar bra in på temat! Bra gjort!

Della sa...

Vilken grej!

morrdrakens sa...

Fiffig tolkning av temat tycker jag. Jag var nämligen lite inne på samma tankar. :D Jag tycker om bilden och valet av en kvadratisk bild är här verkligen toppen.

Wannabe sa...

ta mig tusan så klockrent!!!!

AnnaKK sa...

Ett mycket fint macrofoto - och inte är det svårt att anspela på sexualitet iallafall, när man får en sådan knivskarp närbild på härligheterna presenterad för sej. :-) Om jag ska tänka på vällust också, behöver jag läsa rubriken också till fotot - men det är ju helt okej att göra! Någon närmare förklarande text i inlägget behövs absolut inte. :-) Och om själva fotot har jag ingenting att anmärka på - det är super-duper!!

Pumita sa...

Mitt i prick - och sá láckert! :)

Mattias sa...

Mycket snygg bild, klockren till temat.