fredag 28 januari 2011

Veckans Fönster - Spöklikt

Fler spökliga fönster hittar du hos Susanne!

16 kommentarer:

Linda Lunda sa...

Otroligt vackert!

Anna smyger in.. sa...

Scary...du där vill jag inte övernatta även om bilden är fantastiskt vacker..

Henrietta sa...

Hieno tunnelma, tykkään kun olet tehnyt kuvasta tumman.

Lena sa...

Vackert OCH spöklikt på en gång. Wow!

Pumita sa...

Oj, här skulle jag inte vilja vara ensam mitt i natten! Men måste säga som andra innan mig att det är vackert, riktigt vackert!

Susanne sa...

Hmm, där sitter jag innanför den mörka rutan. Ljuset fungerar inte. Vinden tjuter runt stugknuten och får de nakna grenarna att slå mot fönstret och rätt som det är kommer någon och bankar på. Huuu, vad hemskt.

Pysselfarmor sa...

MMmmmm...spöklikt men ändå inte för det är så vacker bild.

Klimakteriehäxan sa...

Jaaaa - spöklikt faktiskt, men väldigt snyggt!

Maria sa...

Spöklikt och mycket mycket vackert.
Kramar Maria

larans sa...

Visst ser man ett spökansikte där i det mittersta fönstret till vänster?
Vackert men otroligt kusligt och spöklikt!

Tove sa...

Vacker och dramatisk bild! Man hör nästan hur grenarna slår så där läskigt mot rutan.

Randi sa...

Uuhhh...ser verkligen lite läskigt ut, men även läckert. Snygg bild!
Önskar dig en skön helg!
Kram Randi

Lisa sa...

Fantastisk bild!!! Men iiii det är verkligen spöklikt!!

Elisabeth sa...

Ja, visst ser det spöklikt ut. man kan konstatera att bäst före datumet har passerat. Ha dé!

Jah Hollis sa...

Vackert! Där bakom kan man definitivt ana ett tillhåll för demoner. :-)

ela sa...

Snack om spöke ... den syns ju i fönstret, eller titta jag fel?