söndag 30 januari 2011

Bildligt Talat

Fler bilder hittar du hos MIMO!


13 kommentarer:

rajson sa...

Stolarna användes vid en servering vid det årliga störtloppet "Lauberhornrennen" i Wengen.

Lasseivåmma sa...

Hm, trodde först att det var något modernt huskomplex. Fyndig bild.

Wildhearts sa...

Vilket motiv du har hittat! Häftigt!

Photos by Storm sa...

Underbart motiv. Ja tack, jag lånar gärna en av alla stolar så jag kan sitta där länge länge länge/Lis

Della sa...

Där är dom förberedda för anstormning!

Gärdsmygen sa...

Perfekt ställe att sitta på med tanke på hur solen lyser där tänkte jag, men nu förstår jag att det fanns mer att titta på. Kul!

Pysselfarmor sa...

blir ju som ett konstverk!

Läcker bild å med alperna där bakom. Och solen den sköna!

Kerstin sa...

Men rackarns vilken läcker bild! Otroligt läckert med alla stolarna.

anemonen sa...

Många stolar var det här.

Cecilia Artista sa...

Riktigt cool bild!
Snart är det nog fullsatt där med folk som sitter med näsan mot solen och den sköna utsikten!

Maria sa...

Superläcker bild!
Själv så låg jag i soffan den dagen och tittade på störtloppet :)
Ha en bra dag!
Kram Maria

Charlotta sa...

Det ser lite edge-igt ut. :)

Randi sa...

Superläcker bild! Jag upptäckte nu att jag missat massor av inlägg här hos dig...
Skönt att du kommit hem välbehållen..."smile".
Kram
Randi