söndagen den 22:e november 2009

Fototriss - Skönt

Helena önskar lite sköna bilder i veckans fototriss.

Gårdagens sköna väder är borta och duggregnet lockar inte till fotopromenad.
Istället får jag visa två riktigt sköna filurer.
Dessa rackare upptäckte vi en eftermiddag i Masai Mara.
De låg bredvid mammorna som sov middag.
(Ett foto av alla fyra finns
HÄR!)
De små fick stå för underhållningen.

Ser ni inte att jag blir överfallen!

Smack, där fick jag in en rak vänster!


Men ojdå, var den så stark?

24 kommentarer:

sinneskatten sa...

Vilken upplevelse du har varit med om, och dina fantastiskt sköna bilder gör att vi är ute och reser också.

Gammelsmurfen sa...

Visst är det skönt att ha ett syskon!!

Ingrid sa...

Vilka underbara bilder och så skönt de har det där i gräset.

Tack för din kommentar hos mig och ha en fin söndag!/Ingrid

Lasseivåmma sa...

Vi fortsätter att följa och förundras....Lasse

ViDu sa...

Sköna bilder på sköna katter. Det måste ha varit en fantastisk resa.

Nollan sa...

Sköna och helt bedårande söta lirare på dina bilder!

Pialotta sa...

Riktigt sköna bilder Rajson.. tänk att komma så nära de där sköna djuren:-)

pudelflicka sa...

Tack för alla fina bilder du visar från din resa.
Kram från ett regnigt Stockholm

Anna tassar in sa...

Fullständigt underbart rart najs och du jag blir helt glad av dina bilder..

Så fin skärpa så gott ljus..så ...så...bara perfekt...

thorgun sa...

Helt underbara kissar, så fina bilder. Måste ha varit en härlig upplevelse

BP sa...

Härliag bilder. Precis vad man behöver denna gråmulna och regniga dag. Uppiggande!!!

Marie Höglund sa...

Mmmmm mer Afrikanska bilder. I love it! Dessa kissar kan verkligen konsten att slappa och ha det skönt ;-)

Cecilia Artista sa...

Underbara bilder på kissarna. De leker och har det säkert störtskönt!

cat sa...

Riktiga skönheter:)

Rantis sa...

Men oj vilka sköningar....
Underbara foton!!

Gärdsmygen sa...

Mysigt!! Det ser verkligen skönt ut!

Anneli sa...

Så fantastiskt fina bilder och så härligt att se trampdynorna på busungarna! Vilka söta sköningar! Lyllo dig som fått varit med och fångat dessa sötnosar!!

Dessa bilder gjorde mig så glad! Tack!

Megera sa...

Väldigt sköna bilder du har och vilken upplevelse att få ta dom.
Jag har liknande djur, men inte lika vilda hos mig.

Jah Hollis sa...

Coola katter.
Sköna bilder.

christina sa...

Wow, så fina kissar!! Leker och tumlar runt, skönt!

Anni sa...

Fantastiskt ljuvliga lejonungar - tänk att de ska bli sådana där stora vilddjur!

Mona sa...

Lite större katter än jag är van vid. Dom verkar ha en skön stil.

Frida sa...

Hur söta var inte dom här! kommer att bli vackra katter!

Cathrine TingBling (Tingberg) sa...

Va mysigt!!!