söndag 23 augusti 2009

Bildligt talat

19 kommentarer:

rajson sa...

"Instickad" cykel som hänger på galleriet Nivå 125 som ligger på kullarna ovanför Båstad.

Bitten sa...

En sån färgglad cykel skulle väcka lite uppmärksamhet och en del leenden.

Bitten sa...

En sån färgglad cykel skulle väcka lite uppmärksamhet och en del leenden.

Artlover sa...

Wow, läckert motiv. Den gillar jag:-)

Cecilia Artista sa...

En riktig läckerbit!

Ninni sa...

En frusen cykel:) Vad läckert! Den gillar jag. Jag får nog ta och måla om min gamla cykel...

aksonfoto sa...

En regnbågscykel! Så läckert. Var hittade du denna skönheten?

Karin Bergh sa...

en färglad cykel. är den målad eller inlindad av något?

Veronica sa...

Wow, så snygg cykel har jag nog aldrig sett!!!
Intressant foto.

Della sa...

Bra tips inför den kallare cykelsäsongen.

Majsan sa...

Fantastiskt färgglad cykel!

foto CHIP *Birgitta* sa...

En regnbågsstrumpa för cyklar - oj finns den så nära - får besöka galleriet - har bara kört förbi :)

Amanda sa...

Härlig konst ända upp på väggarna. Men är dom inte ute och cyklar? Var det så här det var bestämt? /Amanda

Ninnie sa...

Oj! Vilken kul cykel! En sån skulle man ha....

Pialotta sa...

Den cyklen har fått stickade kläder.. kul bild och verkligen färgrik:-)

Photos by Storm sa...

Oj, fantastiskt hantverk. Vilket tålamod/Lis

Gärdsmygen sa...

Snygg cykel! Härligt motiv, både färgglatt och annorluna. Gick det bra i Barsebäck?

Susanna sa...

Så fin den är - det är ju så man själv får lust att sätta igång att sticka :-))

Mimo sa...

En sån regnbågsfärgad cykel hade jag gärna haft. Snyggt!