onsdag 11 mars 2009

Ordlös Onsdag - Nära (himmelriket )

19 kommentarer:

rajson sa...

Jag lovar att mycket mer nära himmelriket kan inte min make vara än här.
Pudersnö, opistat backe långt ner till dalen!
Det var bara att hänga på!

Eva-Lena sa...

Måste ha varit en härlig, nära känsla till allt...

Ha en fin onsdag/E-L

Moas sa...

Oj.. ja nära himlen var ni.. ser härligt ut.. Ha en skön dag.. Monica

LottaM ..ღ sa...

Huvaligen vågar mig inte utför ...
Fint foto av nära
Tack för kommentaren hos mig.
Ha en fortsatt fin onsdag - jodå solen tittar fram mer och mer säger bara underbart.
LottaM ..ღ

Tony sa...

En fin utsikt och en härlig bild.

Norrsken och stjärnfall sa...

Härlig tolkning av temat! Å en mcyket fin bild.

Ninni sa...

Härligt med en annorlunda tolkning;) Skönt att vi är olika också för där skulle jag aldrig våga mig ner. Jag skulle göra som kinesen som dottern var ute och åkte skidor med, gå ner med skidorna i handen...
Ha en skön onsdag!

Solvarm sa...

Hej!

Ja jag förstår att där är himmelriket nära, och där kastar du dej ut?????

Vacker bild.

Här skiner oxå solen även om molnen skymmer den lite då och då, så nu skall jag ut på min dagliga sväng.

Må gott, önskar Irene

Kadermo sa...

Oj, har du varit så nära. Härlig bild.

pudelflicka sa...

Det är härligt med snö när man är på fjället men nu vill jag ha vår och inte mera snö.
Kram Hedvig

@nemonen sa...

Han har rätt maken din.

Ulrica sa...

Att stå på högsta topp av ett berg och sträcka armarna mot skyn - det är nära himmelriket det.

Marie Höglund sa...

Ja nära himmelriket......men jag tänkte först "nära kanten" ;-)
Härlig bild.

BP sa...

Grattis till vinsten i Bilduppdraget!

Caroline sa...

Huh, det var högt upp!
maken skulle få svindel direkt!

Men vacker bild är det!

/Caroline

Veronica sa...

Vad fin tolkning och jättehärlig bild =)

Pumita sa...

Hilfe! Det där ser mycket farligare ut än min lilla söta vulkan! ;)

Gärdsmygen sa...

Grattis till tummen upp!! Du hade en jättehärlig bild.

Anna sa...

Mmmmm nära himlen..så som i himmelen..