onsdag 25 februari 2009

Fotoutflykt

Ni som har kikat in hos mig tidigare vet vad som är min favorit sysselsättning när det blir jobbiga perioder på jobbet.

Ja visst, det blir ryggsäck med kaffe termos, kamera och så går färden till Vänerns strand.

Finns inget som rensar ur hjärnan så effektivt och sänker stress nivån så bra.


Idag var det trist ljus.

Även om det inte blir några vackra vyer får man leta efter detaljer istället.

Ovan foto är taget av ändan som stöttar de smala "träbroarna" ut till holmarna i Källstorp.

Färgerna finns där men har fått en liten puff i Camera Raw,

Ett par bilder till från turen finns på sidan 365 foton 2009.





4 kommentarer:

Nattsyrran sa...

Det är just detaljer som jag tycker är så häftigt. Även om man inte kan snöa inne på enbart det men det kan vara så spännande och så "ofotat". Härligt och kreativt fotograferat!!
Mvh susanne

Anna sa...

Ja men du..det där verkar ju vara ett perfekt sätt att stressa av på..kaffe på termos och hela härliga Vänerns vidder att blicka ut på..vilken galen tur att du tar med dig kameran..och att du sedan bloggar om det..för du vet då är jag med lite..då kan jag drömma om det i mina dagdrömmar..klurar på mycket kan jag meddela..

Anna Carin sa...

Du gör precis som jag, älskar att koppla av med en promenad eller ännu hellre en ridtur, självklart med kameran och kaffe då är livet toppen! Särskilt Tack för dina ord på min blogg, det uppskattas mycket! Ha det gott /Anna

Randi sa...

Så mysigt du beskriver ditt sätt att tanka själen.
Njuter av dina sköna bilder.
Önskar dig en riktigt skön och avkopplande helg!