måndagen den 3:e november 2008

Utan Ord - Valtider

12 kommentarer:

rajson sa...

Lille skenheliga(?) Bush på sin alldeles för stora stol.
Se mer av bildkonstnären Annlis Krügers alster på inslaget före på min blogg!

Lusthuset sa...

Ja, där kan han sitta nu när hans timmar som president är räknade.

Della sa...

Nya tider stundar!

Trebarnsmamman sa...

En liten man i stor stol.

Mia sa...

Han ser ensam ut....

Solvarm sa...

Hej!

Jo du, jag tror faktiskt att dom är rätt så skenheliga hela bunten. Fräck bild.

Solvarma måndagshälsningar från Irene

annette sa...

Vilken underbar bild, har tittat på Ditt förra inlägg, toppen!

Instämmer beträffande Din kommentar om Bush, snart är han puts väck;)

Kramen //annette

♥ LottaM ♥ sa...

Stor i orden liten på jorden ...

LottaM

Ninni sa...

Vilken duktig brodös/konstnär! Jag såg det förra inlägget också. Helt fantastiska bilder hon gör!
Han är nog ganska nöjd att få sluta nu skulle jag tro. Vem skulle vilja ha det jobbet...
Må så gott!

mariannlostinline sa...

Det var en träffande bild just nu!

Jah Hollis sa...

Jo, den ligger ju i tiden. Men det ante mig att det inte var ditt eget verk.

Bengavoice sa...

Man ska aldrig lita på ett helgon som har mer än en kroppslängd till sin gloria.
Kanske han norpat åt sig en som Simon Templar glömt kvar?