måndagen den 27:e oktober 2008

Utan Ord

9 kommentarer:

rajson sa...

En gammal favorit i repris.Lite omgjord,"orginalet" finns i länken under.
Vilken föredrar ni!

Thérèse sa...

Gillar båda men om jag måste välja kanske orginalet. Fast jag vet inte. Väldigt häftig bild. Lite färg bland all grå betong

Lusthuset sa...

Vacker grafisk bild, och visst är det färgerna som gör susen. Man får titta ett tag innan man ser vad det föreställer, men det är spännande det också. Ang. föregående inlägg så håller jag med dig, fikastunden är jätteviktig, både som paus och socialt. Ha en skön kväll. Kram!

Della sa...

Jätteläckert! Jag föredrar originalet eftersom det är kontrasten mellan det grå och de starka färgerna i mitten som gör bilden så spännande. Men hade du inte visat originalet hade jag nog inte reflekterat över att jag skulle önska starkare färg. Slutsats - båda är läckra. :)

Ninni sa...

Jag tycker bättre om den här nya versionen...den har ett större djup. Du har beskurit lite annorlunda och tagit med större del av de främre pelarna.Det tillar mig. Dessutom tycker jag att målningen framträder bättre när man slipper det gulbruna på betongen. Lustigt att så små förandringar kan göra så mycket för en bild...
Jag sitter och svettas med en Grafisk profil till ett företag...en uppgift i min nya kurs som ska vara inlämnad imorgon kl 12. Sent ute som vanligt:)
Kram Ninni

Photos by Storm sa...

Din bild är vacker. Fastän det är betong och grafitti. Ser nästan ut som om man kliver in i en modern kyrka. Gillar den här bilden bättre än originalet/lis

Anna sa...

Jag väljer detta ja dagens alltså...känner mystiken i bilden..nice..åh...du har huset fullt nu då..m mmm man vänjer sig snabbt vid det mer stillsamma livet...fast cdet är ju alltid härligt med fart o fläkt..mer mat att hämta hem dock...mer att städa...mer att tvätta...fast du är ju bra på att peka med hela handen o se till att alla sköter sitt..:)m mmm nu blir det svart fort du..

Mimo sa...

Jag gillade "förvandlingsbilden" med gråskalan omkring graffitin bättre än orgiginalet, även om båda är jätteläckra.
Det gör att den förstnämndas graffiti framträder ännu mer.

Jah Hollis sa...

Tyckte väl att jag lämnade en kommentar.
Fast den hamnade unde originalet. :-)