måndagen den 20:e oktober 2008

Utan Ord - Husmors göra?


9 kommentarer:

rajson sa...

Bilden tagen på ett "Bed and Breakfast" i Edingburgh.
Värdinnan hade vikt alla handdukar så här.Vilket jobb!

♥ LottaM ♥ sa...

Snyggt - va kul det är när man möter sådant på rummet. Det känns att man är mottagen väl.
Tack för kommentaren hos mig.
Ha en fin kväll!

Abborren sa...

Rolig bild.

Kommer att tänka på när jag en gång skulle få lära mig att bryta servetter. Det är uppenbart att man har långt kvar till toppen.

Della sa...

Det skulle jag aldrig ha tålamod att göra. Jag skulle nog inte kunna motivera mig till det heller.

Trebarnsmamman sa...

Imponerad!!!!

mariannlostinline sa...

Oj, svårt att använda en så´n handduk. Vilket jobb!

Jah Hollis sa...

Känner igen det där från barndomen då det skulle ätas något fint hemma. Och så bara sliter man upp servetten och kladdar ner den. :-)

Fotavtryck i Asien sa...

ska genast lägga mig i träning

Mimo sa...

Jag har sett liknande handduksvikningar på Kuba. Ett sånt jobb, nästan så att man inte vill börja använda handduken!