tisdag 28 oktober 2008

Ordlös Onsdag - Waterloo!



Fler Ordlösa foton hittar du hos Akson


14 kommentarer:

rajson sa...

Floristerna på en av Göteborgs vuxenskolor visade upp sitt examensarbte.
Kläderna är gjorda av blommor och blader.

veronica-ifokus sa...

Va, oj så kreativt! Vackra va de oxå. Otroligt!!!
Fina bilder=)

Moas sa...

Gud va duktiga de varit.. vilket jobb och sååå vackert är resultatet.. väldigt roligt att se dina bilder.. =)

Marianne sa...

Åh..mina gamla idolers kläder i blommor. Vilket jobb.

Kerstin sa...

Jisses vad läckert!
Ha en fin dag.

Boel sa...

Oh, jag minns när jag var liten och fönstershoppade hela vägen till skolan... drömde... och kom försent... vet inte varför bilden fick mig att tänka på det. Gud så vackra och glamorösa klädnader förresten.

Malin sa...

Oj! Jag såg inte att de var gjorda av blommor! Fantastiskt fina, vilket hantverk!

Ninni sa...

Vilket fantastiskt arbete!Jag trodde det var de gamla scenkläderna på utställning...Otroligt!

mandystockholm sa...

wow!!!såg bara nu att det var blommor!Otroligt jobb!!!

Nettan sa...

Var kläderna gjord av blommor??
Otroligt vackra!
Ha det gott. // Nettan

Anna sa...

Men så härligt...kan inte se mig mätt...himmel vad duktiga dom är...kul att få se. men hallå vilka härliga väninnor du har med..fler gäng precis som jag...olika sorters väninnor liksom. Men dessa som jag varit med idag ...är de allra käraste...så kul vi har haft...tiden gick så galet fort..men nu vet vi allt om alla typ..ja du vet vad det skvallras..m mmm visst är vi väninnor vi bloggare....du är en av mina bästa .. allra bästa . .. så är det förstår du..m mmm jag gillar dig.

Mimo sa...

Oj, så detaljrika och fina dom är. Ett otroligt "pillejobb" som då jag aldrig skulle ha tålamod med...

annette sa...

Oj, så jättevackert och väldigt kul att få veta lite mer om bilderna!

Kram //annette

Lusthuset sa...

Jo, jo lite ABBA bilder. Jättefina. Det var tider det!! Vilka kläder. Färg så det sprakar.
Om du titta in till mig så finns något till dig där. Ha en skön kväll. Kram!