måndagen den 18:e augusti 2008

Utan Ord


12 kommentarer:

rajson sa...

Stolar av stengods gjorda av konstnären Renata Francescon från utställningen "Sitt vackert" på Rörstrand-Museum Lidköping.

Pumita sa...

Vilken häftig stol! Har aldrig sett något liknande förr. Kanske inte så bekväm att sitta i. ;)

mariannlostinline sa...

Det var annorlunda!

Ninni sa...

Vilka fantasifulla pallar! Första bilden fick mig att tro att det var någon slags svamp:-)
Rolig och annorlunda idé!

Mia sa...

Ja, jag gissade också på svamp när jag såg första bilden. Har aldrig sett sådana stolar tidigare. Häftigt!

Della sa...

Jag trodde det var någon typ av havsodjur först, nå't att äta. Men där ser man...

♥ LottaM ♥ sa...

Första annblicket trodde jag det var en typ av pasta (Tortelini). kul bild.
Ha de gott!

Zoey sa...

*wow* I stengods alltså? Vilket arbete som måste ligga bakom!

Haydee sa...

Jag tyckte de såg ut som musslor eller något liknande och undrade redan om jag skulle våga fråga mer om bilden. Men tack för förklaringen! :)

Mimo sa...

Oj, oj!
Trodde först att det var någon typ av ostron vid ett snabbt ögonkast på översta bilden, men ack vad man blev lurad ;)

Marianne sa...

Oj. Kan väl inte vara speciellt sköna att sitta på.

Pialotta sa...

Jag undrade först om det var några svampar eller så.. men nu vet jag ju;-) Att vara konstnär har inga som helst begränsningar:-)