tisdag 13 maj 2008

Tisdagstema - Baksida

15 kommentarer:

Randi sa...

Ser så sunt och friskt ut - som reklam för något nyttigt!
Ha en riktigt skön & solig dag!
Kram Randi

solgudinna sa...

Lika vacker där :0)

Lotta sa...

Mmmmm - bara positivt med blommor - de har ju så vackra baksidor :) Härligt och vackert foto! Ha det gott 8`)

pudelflicka sa...

Ja ofta är blommorna vackra på baksidan också.
Jag fotograferar så mycket människor och då blir det att dom hamnar på min blogg. Jag frågar alltid först och mina två söner tycker det är ok. De tycker det är roligt att mamma bloggar.
Gucci och valpen är igen hos min uppfödare då hon är svag och jag blev orolig.
Ha en fortsatt härlig dag.
Kram Hedvig

Karin A sa...

Åhh vacker bild! Trevlig tisdag! Kram Karin

Pialotta sa...

Baksida, vacker som en tavla:-)

Annika/Julhuset/Selmastorp sa...

Underbar baksida, som solen.
Ha en bra tisdag.
Annika

Zoey sa...

fler än jag som tog en vacker baksida som tema ser jag ;)

Tant Brun sa...

Mycket vacker bild! Jag älskar blombilder!

Ninni sa...

Vackert! Oftast är de lika vackra från alla håll, blommorna...Ibland tom vackrare från den här sidan.
Ha en skön tisdag! Kram Ninni

Anna sa...

Galet vad du var tidig idag...
Jaaaa vad jag njuter av dina bilder. Hur fint som helst med baksidor hos dig. Jag tror inte det finns några baksidor här förresten.

Paula sa...

Det är som att titta genom ett nyckelhål där en ny värld väntar!
Vackert värre...

Katarina i Kullavik sa...

Det är ändå fantastiskt att blommor ser så snygga ut även bakifrån... Det är en sida som ofta glöms bort när kameran är framme.
/Katarina

Monkan sa...

Mycket vackert!

Lusthuset sa...

"Två själar samma tanke" Ha det bra!