tisdag 15 april 2008

Ordlös Onsdag - Kopenhagen

26 kommentarer:

Randi sa...

Vacker vykortsbild!
Min närmaste storstad!
Älskar Köpenhamn och det bästa av allt - vi har ett danskt tåg, som går från Ystad direkt till Dronningens by!

Åsa sa...

Så otroligt lugnt och stilla, mitt i storstaden, vackert =)

Zoey sa...

Vilken vacker vybild!

darkangel och mumma sa...

Vackert!
Jag skulle kunna åka dit nu. :)

pudelflicka sa...

Ja detta var ett riktig vykort.
Kram Hedvig

Frida Pixelbloggen sa...

Vacker bild som ett vykort. Gillar speglingen i vattnet.
Ha dé gott!

Annika sa...

Får mig att längta till Köpenhamn, länge sedan jag var där, underbar bild.

Klimakteriehäxan sa...

Jättesnygg bild, grafisk liksom! Och så kommer jag på hur länge sen det var jag gick omrking där.

Marianne sa...

Där är det mysigt att sitta och titta på folk och dricka något gott.

LottaM sa...

ser ut som ett vykort så fint det avspeglar sig i vattnet - det vilar ett lugn över storstadsmetropolen.

Mia sa...

Denna vackra stad! Fantastiskt foto, som en tavla.

Ha en bra dag!

Ninni sa...

Mycket vacker bild på en underbar stad! Lyckades locka dit en av makens arbetskamrater som aldrig varit i norra Europa tidigare, han blev helt tagen både av Köpenhamn och av Malmö...Han funderade hur vi kunde tänka oss att flytta hit :)
Hoppas du får en härlig ledig dag!
Ninni

Making it lovely (SP) sa...

Vilken fin bild av Köpenhamn. Har bara varit där 1 gång men vill gärna tillbaka:_)
Kanske när vi är på sommaren ssemester i Sverige?:-)

Nässelblom & choklad sa...

Perfekt bild. Nu vill jag genast åka dit och sitta och njuta på ett café!

Anna sa...

Vilka härligt prydliga hus det är i Köpenhamn. Står där på rad så käckt. Måste vara en proffsig fotograf som varit där. :D

Karolina sa...

Oj vad vacker bild du lyckats ta i Köpenhamn...så fina är absolut inte mina Köpenhamnsbilder.

Boella sa...

Sicken en dejlig bild!

solgudinna sa...

Så fint, måste dit snart det är ju bara en timme från mig :0)

Ninnie sa...

Köpenhamn, dit är alltid mysigt att komma. Längtar dit nu!

Anna sa...

Ja här laddas det...jag ska göra exakt likadana hockeyfrallor ikväll som i måndags. Då måste det ju gå vägen eller hur.

Wickans värld sa...

Det var spegelblankt! Å vackert!!

Della sa...

Fin spegling - det ser så lugnt ut.

Gullvi sa...

ja det ser ut som ett stilrent vykort

mariannlostinline sa...

Det räcker med Köpenhamn för att det ska kännas lite exotiskt!

Sarah sa...

Åh så fin bild du fångat. Gillar den jätte mycket, tack för kommentar hos mig ;o)

Gunnel sa...

Vilken fin bild...så lugn och skön