söndag 16 mars 2008

Tankat energi

Hemma igen efter tre härliga dagar i fjällvärlden.
Massor av snö, sol, skidor både utför och på längden. God mat och dryck med nära vänner.
Jag tycker att jag är betydligt mer utvilad efter en vinter semester trots att man håller i gång mer, än under en ren solsemester.
Det här var första resan utan att döttrarna. I över tjugo år har vi haft den stora förmånen att få åka tillsammans till snön, i år fick vi inte ihop det. Men det är även skönt att äntligen få ren vuxentid.
Nu önskar jag sol så att jag kan kasta mig ner i en rabatt!(Tyvärr lovar SMHI snö!)

7 kommentarer:

Anna sa...

Nähä...någon snö vill vi inte ha. Du kunde väl ha lämnat den där uppe. Det ser ut som om du haft det great...:D

pudelflicka sa...

Ja det är underbart att åka till snön men nu vill vi ha vår.
Kram

Ninni sa...

Du ser ut att ha haft det underbart. Det är verkligen vackert med snö och sol så här på bild. Skönt med en lyckad lill-semester!
Kram Ninni

Haydee sa...

Vilken härlig bild! Jag är så glad över snön som faller ner från himlen just nu här i Finland! Härligt härligt! :)

Ulla sa...

Tanka energi det behöver man ibland.
Det ser härligt ut på bilden, friskt och skönt.
Idag har snön vräkt ner här, men vi får hoppas att det bara är tillfälligt :)
Ha det så bra!

Paula sa...

Man brukar närmast få en friskluftsförgiftning av en fjällsemester, "ler", fast här i Dalarna har vi nog en himla nyttig luft att andas in! Inte minst märks det på mängden lav på träden!
Tack för alla underbara blomster, här finns inte minsta knopp
Kram

TorAa sa...

Dette er det skandinaviske vinter eventyret

- helt perfekt illustrert