tisdagen den 18:e mars 2008

Ordlös Onsdag- Isigt

22 kommentarer:

Åsa sa...

Ååhh, så cooolt. Vad himla fint och läckert!

Ninni sa...

Urläckert! Riktigt snyggt!

Anna sa...

Vår, sol, smältdropp... tänker jag på när jag ser denna bild. Härligt!

Åsa sa...

Våren är nära, snön försvinner så sakta.

Della sa...

Kanonfint! Härligt när isen smälter.

Maleé sa...

Det smälter hemma i Sverige iaf - fint vårtecken1

pudelflicka sa...

Ja den här bilden var häftig.
Kram Hedvig

Karolina sa...

Åhhh vilken vacker vårvinterbild!!!!

Haydee sa...

Du tycker alltså att det är bättre med is då, eller? ;) (med tanke på det du skrev hos mig)

Nej men jättefin bild har du tagit!

Marianne sa...

Oj, som det kan bli. Coolt i dubbel bemärkelse.

LottaM sa...

Åhhh, aå vacker bild med istappen hängande verkligen fin ...

Nässelblom & choklad sa...

Mitt i prick - både vår och vinter just nu! Snygg bild.

Fru A sa...

*wow* Vilken läcker bild!

Fotavtryck i Asien sa...

Verkligen en bild i the global warming andan..vädret som inte vet vad det vill

Anna sa...

Här blir man alltid lika glad... jag njuter av din konst. Ett fruset ögonblick som blir så vackert. :)

Barbamorsan sa...

Vilket konsverk, du kan fånga bilden du.

Ninnie sa...

Läcker och krispigt isig bild! Du är så duktig med kameran!!!

mariannlostinline sa...

Påskgult och isigt, härligt!

Gunnel sa...

Läcker bild

Wickans värld sa...

Nu har jag äntligen sagt till maken att jag inte är 100 nöjd med kameran jag fick av honom.... Vill ju kunna ta sådana härliga närbilder som din...
Häftigt med isen!!

Fundera grönt sa...

Läcker bild!

TorAa sa...

Du tar noen fantastiske macro's

I say no more. I'm only a Norwegian;))