onsdagen den 13:e februari 2008

Med en enkel tulipan....

Igentligen skulle jag vilja ge er som läser detta en stor fång av rosor så här på Alla Hjärtans Dag!

Har nu bloggat sen årsskiftet. Är ingen större författare. Främsta anledningen till denna sida var för mig att få en kick och utveckla mitt fotointresse. Tack vare den stora variationen hos er bloggare har jag funnit så mycket mer! Det finns mängder med kul sidor om allt möjligt mellan himmel och jord .Bara tiden begränsar bloggandet!
Ett litet extra tack till Anna med dina fantastiskt underhållande texter, Ulla för alla underbara foton(jag ser och lär!), Ninni för spännande läsning om böcker,film och ditt o datt och Paulaz och Hanneles inspirerande sidor om allt möjligt.


Ni och alla andra ger en guldkant på min vardag!!!!
Ha en härlig Valantines dag och ta vara på er och era nära och kära!

6 kommentarer:

huga sa...

Tack så hjärtligt! jag spar mitt inlägg i debatten alla hjärtans dag tills imorrnbitti...välkommen då!

Ulla sa...

Jag önskar dig en riktigt härlig Alla Hjärtans Dag! Och tack för dina fina ord. Jag gillar din blogg, jag tycker den är "ren" och snygg och dina foton är det absolut inget fel på heller.
Jag lär mig också hela tiden, det är det som är så roligt med fotandet.
Och det är väl jätteroligt med ett macroobjektiv :)
Ha en fin dag!

Fru A sa...

Du är en stor källa till inspiration för mig när det gäller fotograferandet :D

Anna sa...

Vill du ha ett hjärta? Du kan få en del av mitt.
ÅH vad jag blir glad här...

Macrofotografen är i farten ser jag. Fiiiint! Hjälp vad du är duktig.
Vet du... Afrikas lilja som hänger där uppe på din blogg dom ger mig ännu mer lust att odla.

Ninni sa...

Vill ge dej ett hjärtvarmt tack-detsamma, och tack för att jag får njuta av alla dina underbart vackra foton!

Paula sa...

Hej! Jag kan bara återgälda berömmet, gillar din sida skarpt!
Jag har bloggat ett par år nu, ibland saknas inspiration men då får man ta en liten "time-out".
Det är fantastiska människor man träffar här, från både hela Sverige o en del som bloggar från utlandet.
Firar dagen i min ensamhet (förutom pälsklingarna förstås) men blomsterbudet har hälsat på,så jag är ganska nöjd ändå!
Skickar en kram på Alla-hjärtans-dag!